Mitt harem och jag (alternativt lärljungarna och Judas)

Lördagskvällen har varit bokad sedan länge med Petter och gänget. Jag hade dock bara inte koll på att gänget bestod av 12 killar - och jag. Efter mat på Cliff Barnes och utgång på Golden Hits (!) kan jag summera kvällen som lyckad trots en massa gnäll i kön angående valet av uteställe. Och visst var det ett otippat ställe av ett gäng killar i 25-30-års åldern att gå till, men som de konstaterade; "Vi går ju alla till samma ställe iaf". 

Kvällens underhållning var klart stackars Calle som lyckades dra till sig de allra fullaste och desperata tjejerna på stället utan att medvetet göra något alls. Han såg mest rädd ut. Jag blev nästan mörkrädd för desperationen som lyste i luften. Fast mycket skratt blev det. Och killarna var så snälla mot mig hela kvällen. En kille i kön frågade om han fick kvala in till mitt harem. Men det är bara att inse att inte vem som helst passar in i mitt grabbgäng =)


   
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback