Lång dag

Det här kommer inte vara en dag jag lägger till handlingarna att representera det goda livet.
Kan faktiskt egentligen inte komma på något gott alls med dagen så här långt.
Då är den ändå snart slut.

Jobb på tråkeriet för att dödstrött komma hem.
Läsa på mail (efter förfrågan) att jag inte fått det där okvalificerade extrajobbet som jag så gärna ville ha.
Som jag egentligen visste att jag inte fått.
Och som jag trodde från början låg som i en liten ask.
Lärt mig att aldrig tro högt om mig själv igen.
Halsont.
Okej föreläsning i skolan.
Blev fnyst/hånskrattad i ansiktet när jag råkade benämna en kriminalvårdare som fångvaktare.
Hemsk möte efter skoltid.
Total oreda och omöjligheter att reda upp den.
Trötthet.
Hopplöshet för jobbsökandet.
"Vad ska det kunna bli av mig?"
Räkningsångest.
Gnällkärring!
Ork

Kommentarer
Postat av: Mamman

Upp med hakan Emma! I morgon är en annan dag.

2008-04-02 @ 22:34:38
Postat av: Andreas J

Hej! Ja det låter nästan som att du behöver ha en liten boost av posetiva Andreas:).
Det fixar sig ska du se. Ha det bäst till vi ses igen! Kram!

2008-04-03 @ 00:18:02
Postat av: SysterYster

Nu är det en annan dag och jag hoppas redan att det känns bättre. Pissigt med jobbet tycker jag. Men, men det kommer upp något annat snart ska du se.

Kram på dig!

2008-04-03 @ 08:53:21
Postat av: Mr. Hall

Glöm inte att säga lokalvårdare istället för städare i framtiden också! Ha en bättre dag idag! Morgondagen är ju redan uppstyrd så att den avslutas som helt fantastisk. =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback