Jag ska på dejt!

Eftersom jag aldrig riktigt förstått mig på det där med dejt så har jag inte heller någon större koll på hur det bör gå till. Å eftersom jag å dansken redan kände varandra när vi började träffas på riktigt, blev det inte något regelrätt dejtande där heller. Därför kläckte han planen om att vi faktiskt borde gå på dejt - en riktig dejt. Så det är planen för ikväll. Har lite fjärilar i magen redan nu och måste självfallet fundera ut vad jag ska ha på mig och allt sånt. För ikväll ska jag på dejt!

Kommentarer
Postat av: Tina

Haha, du har väl sällan problem med klädsel Emma? Ha det riktigt roligt!

2008-04-25 @ 10:40:07
Postat av: J.

Vanudå? Vad hände med den där gången du var hos mig i Karlstad


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback