Imorgon är en annan dag ja

Som den gode Christer Björkman sjöng en gång i tiden och som några av er så snällt påpekade i gårdagens tröga blogginlägg.

Så idag är det en annan dag. Jobbar på uppsatsen innan jag strax ska till jobbet för att lära mig en ny avdelning. Fick ett blått brev på posten som sa att jag skulle få pengar. Oj vad välkommet! Så kanske, kanske är det en annan dag idag. Fast jag är fortfarande lite bitter över jobbet och halsontet och att min pojkvän är på resa utan mig - igen. Men nästa helg är han min och bara min.

Kommentarer
Postat av: SysterYster

Sedär. Ljuspunkterna glimmar till fortare än du anar. :)
Hoppas att få leka lite med dig och din dansk snart.
kram på dig Lillstrumpa

2008-04-04 @ 15:00:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback