Är det min tur nu?

Kan vinden ha vänt?

Inte riktigt rätt textrader, men ändå.
Idag har det varit så fint väder och jag har ändå varit ganska produktiv så livet känns rätt okej.
Sprang på en av dem jag jobbade med i Genève alldeles utanför mitt hus.
Blev inbjuden på fika inom en snar framtid.
Promenerade ute i skogen, runt den större sjön och njöt av solen.
Det är grymt att ha både skog och sjö utanför dörren fastän jag bor nära staden.
Enda mindre bra med dagen var att jag läste ut min bok och därmed måste börja på en ny.
Älskar att läsa men hatar att börja på en ny bok.
Hur går det ihop?

Kommentarer
Postat av: Mamman

Konstigt! Det som är så underbart att få börja på en ny bok. Bara att kasta sig över nästa bok, Emma!
T ex "Tusen strålande solar"
Den är inte fel.

2008-04-21 @ 21:28:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback