Man måste unna sig...

... som Nicke Lönnqvist brukar säga. Och ibland håller jag med. Som denna vecka kanske. I tisdags var jag hos frisören och spenderade en herrans massa pengar. Egentligen var det kanske inte så mycket, men för en fattig student var det iaf mkt. För andra gången i mitt liv har jag investerat (?) i lyxiga produkter som jag knappt vet hur jag ska använda. Men det känns bra.

Igår kväll hade vi en liten Genève-reunion på en kvarterskrog i Vasastan eftersom amerikanska Katie är på besök. Fick höra om Eriks fantastiska jobb (där han faktiskt får sitta och ge lite order till hans gamla chef i Genève - ser framemot den dagen jag ska bossa över Christoffer!), Camillas framtidsplaner och Katies drömmar om teletubbie-land (läs: Sverige). Det hela slutade med att jag följde med Katie hem till hennes kille och drack skumpa fastän klockan var alldeles för mycket. En föreläsning och lite stress senare kommer jag vara på väg till Danmark igen för ett gäng dagar i Köpenhamn och Liseleje.  Man måste unna sig...

Kommentarer
Postat av: Mamman

Du har så rätt, min dotter.

2007-09-27 @ 21:36:00
Postat av: Emma

Tack mamma! Du ær så søt!

2007-09-28 @ 09:34:46
Postat av: Malin

Tack vännen! Va go du är! Och jag vet att det är så, det var redan bättre dagen efter, var bara en riktigt riktigt dålig dag, har inte många sådana som tur är. =) Nåt som var mer roligt var att jag på lördagen fick mail från min handledare efter att hon läst den och förutom några småsaker tyckte hon mest att jag var för snäll i min analys. Så jag oroade mig massor i onödan. =) Hoppas du har det underbart i Köpenhamn, och du har så rätt så rätt, självklart ska man unna sig, man lever bara en gång. Ska nog oxå gå till frisören snart, sen hoppas jag på ett Stockholmsbesök inom en snar framtid =) Ta hand om dig tjejen och njut av livet! Massa kramar

2007-09-30 @ 19:14:36
Postat av: Johan

Andreas J. >> Hur har det gått med skola och lägenhet?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback