Fröken flytt och ensam är stark eller något...

... har varit igång igen. Jag hatar fortfarande att flytta, men det är ganska trevligt när det är gjort. Synd bara att jag har mer än hälften kvar.

Nya lyan kan nog bli lite mysig om ett tag. Just nu känns den mest väldigt liten men med goda framtidsutsikter. Var på Ikea förut. Det var lite jobbigt att ta bussen ut, handla lite - bla ett bord som vägde 20 kg - ta bussen hem, byta tunnelbana och gå den sista biten hem - i regnet. Jag var så trött att jag bara skrattade när jag blev helt blöt. Är inte bara övertygad om att ensam är stark. Men ensam funkar dock väldigt bra, om än lite mer långsamt.

Kommentarer
Postat av: Mr. Hall

Men för fan, jag skulle ju og dit. Vi kunde ha blivit blöta tillsammans. Men nej nej... Åk själv du så att du kan skryta om hur häftig du är som gör saker på egen hand.

Postat av: Andreas J

Ja jag håller med dig Mr.Hall:)

2007-09-04 @ 21:56:14
Postat av: eli

undrar om det bara är tjejer från högsäter som gör såna där turer. Förra året när vi skulle få massa nattgäster och jag jobbade extra på posten i skärholmen gick jag till Ikea kungens kurva. Köpte en extrasäng m. madrass (och förstås allt annat man också köper när man ändå är på ikea; en liten matta, värmeljus, servetter osv). Väntade på gratisbussen en stund som aldrig kom. Så traskade med sängen och alla andra inhandlade saker till Skärholmens tunnebana och tog sen tunnelbana till slussen, bytte till gröna och kånkade upp sängen i lägenheten på odenplan. Fick en härlig kommentar på vägen, där jag gick med min säng. "Han sa, ta sängen och gå.." Kunde ju inte annat än skratta.
Annars funkar också fyrhjuling att transportera halva sitt bohag på!

2007-09-05 @ 18:14:46
URL: http://moche.se
Postat av: eli

Emma >> Är datorn trasig eller internet inte tillgängligt?
Tack så hemskt mycket för senast om jag inte sagt nåt om det (har inte riktigt koll). Det var superkul! Hälsa till mina bordskamrater på "Bord L" från mig om du träffar dem.
Tina >> Jätteroligt att svänga de lurviga tillsammans med dig också!

2007-09-10 @ 20:55:48
URL: http://moche.se
Postat av: Tina

Ja inte är det tjejer från Malmö iaf, eller så är jag bara otroligt bortskämd med vänner och släkt som gärna skulle låna ut en liten bil... när jag beklagat mig tillräckligt.
Eli- du är så rolig och du hade helt rätt om bussen in, den tog banne mig mer än 20 minuter, tur att den insikten kom på väg från flyget och inte när jag var på väg till det... :) Kram

2007-09-12 @ 14:37:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback