Det har varit en lång dag...

Det var längesen jag var såhär trött i huvudet efter en arbetsdag/skoldag. Kanske kan bero på att jag hållt igång i 13 timmar och skolarbetet snurrar runt i huvudet på mig. Känns lite som mina två första veckor i Genève; inte ens när jag lämnat jobbet kunde jag slappna av. Ser framemot att kunna gå till jobbet tidigt imorgon bitti och kunna strunta i alla metodologiska frågor och idealtyper och skit och bara fokusera på att få in så många paket som möjligt i en bur. 

Imorgon ska jag lyxa till det och gå till frisören. På torsdag åker jag till Köpenhamn igen. Det är skönt att ha en massa trevliga saker att se framemot efter en sånhär trög dag. Dessutom kom det två festinbjudningar idag. Det blir en trevlig höst det här.

Kommentarer
Postat av: Sara Z

Hej Emma G.
Hör av dig om du skall till CPH mer i framtiden så kanske vi kan ta en fika.
Kramar!

2007-09-24 @ 20:04:23
Postat av: SysterYster

Två festinbjudningar, frissan och flera resor till Köpenhamn.. vad mer kan man begära? :)
Vem är det som ska ha party?

2007-09-24 @ 20:16:00
Postat av: Emma

Sara>> Det vore ju klart trevligt. Var bra längesen nu.
Fia>> Paret Millroth å ett 25-årskalajs. Blir trevligt.

2007-09-25 @ 17:11:01
Postat av: Johan

Vafan. Räknas inte mitt kalas?!

2007-09-25 @ 17:56:49
Postat av: Daniel

Hej Emma!
Hejsan Emma!
Jag såg dig på THS igår, kunde tyvärr inte slita mig från Jonny Johnsson just då. Men jag är på skolan ibland, hör gärna av dig så kan vi ta en fika. Det skulle vara roligt att catch up litegrann om dina äventyr i Geneve!
Kram / Daniel

2007-09-25 @ 22:53:02
Postat av: Emma

Johan>> Sorry! Men den inbjudan fick jag ju faktiskt dagarna innan. Så därför räknas den inte med. Dessutom är din fest i oktober och inte i november. Så försök inte!
Daniel>> Du såg lite upptagen ut så jag vågade inte störa. Självklart vore det trevligt med lite uppdatering! Fika i mellanrummet är ett måste! =)

2007-09-26 @ 09:11:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback