08 och cykel

Nu har jag blivit en 08:a igen. Fast inte en regelrätt en eftersom jag faktiskt inte har någon fast telefoni. Så egentligen är jag väl en 0736:a bara.

Har hämtat min fantastiska cykel också. Den är svart, har 3 växlar och en cykelkorg. Jag ska nog kalla den för Svalan. När jag cyklade över Tranebergsbron i den gråa höstkvällen kände jag mig som om jag var fem år gammal och hade fått en ny cykel. Eller som Phoebe i Vänner när hon får sin barncykel. Förutom att min inte är rosa (tack och lov för det).

Vägarna förbi Bromma? Välkommen hem till mig och min lilla lya!

Kommentarer
Postat av: SysterYster

Svalan.. Det var väl ett passande namn. Kommer förbi och hälsa på ngn dag. Tror dock att du hinner till Uppsala först. Men nästa vecka så.. :)
Sen har jag bokat in sängplats hos dig på Larsa, bara så du vet :)
Kram på dig Systra Mi!

2007-09-11 @ 20:17:03
Postat av: Emma

Fia>> Det var M som kallade den för Svalan fastän jag fick konstatera att det står Sjösala på den och inte Svalan. Men nu känns den lite som en svala iaf.
Klart du kan sova hos mig på Larsa. Det är bra du bokar i tid. Bra hotell blir ofta fullbokade lång tid i förväg... =)

2007-09-12 @ 12:25:20
Postat av: Andreas J

Om jag har vägarna förbi? Ja om du har städat upp lite efter dig. Såg ju ut som fan när jag var där sist:). För att inte tala på hur parkeringen såg ut med en utbränd bil å soper som låg över allt:)
Kram!

2007-09-12 @ 12:47:19
Postat av: Tina

Andreas J- Fin reklam du gör för hotell Emma och Bromma.

2007-09-12 @ 14:42:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback