What happens in Geneva...

...stays in Geneva! var Johans förslag till min praktikpresentation jag hade idag på min skola. Jag höll inte med, eftersom jag faktiskt inte har något att dölja. Däremot hade jag tänkt ut lite olika punkter att berätta från praktiken under 10 minuter. Trodde jag skulle få problem att fylla de där 10 minutrarna men det visade sig att jag förmodligen hade kunnat prata i en hel timma om jag hade fått. Det fick jag inte.

Det är bara början på oktober och jag känner mig helt trött på skolarbetet. Kanske för att jag om några veckor grejat så mycket skola som man faktiskt ska göra sammanlagt under en termin.

Förresten är mina tummar gula av saffran som jag hade i min mat nyss. Hur hamnade de på tummarna? Måste bero på att det är måndag och jag är sjukt trött. Välkommen härliga måndag och nya vecka med nya utmaningar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback