Underbara höst

104197-112


104197-111


104197-110



104197-109

Kommentarer
Postat av: Helene

Åh, hösten när den är som bäst!!! Älskar alla fina höstfärger! Så glad för din skull, med kärlek och allt!!

Själva försöker vi kränga bort ett par biljetter till Liverpool, matchen är ju flyttad. Du vet ingen som vill ta en weekend??? Det kan bli väldigt billiga biljetter!!

Kramar

Postat av: Helene

Hej, det är jag igen...

Du, det lutar nog åt att vi försöker skita i hela Liverpool. Ska nog kanske försöka ta en weekend i Stockholm istället. Kanske en to-sö och då tänkte jag att vi kunde tajma in en helg du kan! Vore himla kul, dessutom kan man få lite guidning i stan, har inte varit där sen jag var liten! Fast det blir närmare jul, vill ju se skyltning i gamla stan och så!!
Du kan ju fråga runt bland dina vänner om nån vill ha våra biljetter, de kan bli väldigt billiga.... Vill inte åka över och lägga massa pengar på hotel och mat mm när det inte blir nån match.... Och inte är jag ett Beatlesfan heller....

Kramar

2007-10-31 @ 13:47:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback