Speed dating

Idag har jag varit effektiv. När det kommer till människor alltså. Inte när det gäller min (f-bannade) skola. Jobbade i morse, kom hem och fikade lite med mor och far innan de åkte hem till Highseeter igen. Åkte in till och stan och drack te med finska Anni och hennes kille som var på besök. Timmen senare kom Nicklas förbi och åt en sväng (på samma café) eftersom han skulle på jobbintervju. Jag slutade dejtingsejouren med att träffa syrran på Kungsgatan innan jag åkte hem och fortsatte ignorera skolan. 4 dejter på 4 timmar tycker jag är ett ganska bra facit för dagen.

Kommentarer
Postat av: Mr. Hall

Jorå, du kan vara nöjd. Ursäkta min radiotystnad. Är lite febersjuk, så jag försöker bara hålla mig ovan vattenytan för tillfället. Nästa vecka låter utmärkt, btw.

Postat av: Andreas J

I just denna stund är jag lite full, men jag tänkte fråga dig om jag inte har något annan interisant person att gå, i fall du vill hänga med på bio på fredag. En film som heter Mr.Woodcock. hehehe. Sjuk humor som du säkert inte gillar men ändå;). Om du vill /hinner /orkar så får du säga till:).
Sköt om sig!! Kram

2007-10-23 @ 04:32:40
Postat av: Malin

Hej vännen!! Vad sägs om ytterligare en speeddating?? Kommer till den kungliga huvudstaden på lördag, ska på inflyttningsfest hos Sara M men tänkte vi kanske kunde hinna med en fika innan? Hoppas allt är bra annars!? Kram kram

2007-10-23 @ 19:59:01
URL: http://missdalsland.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback