Nöjd - inte!

Igår kämpade jag med att städa mitt i pluggningen innan tentan, ja för man vill ju ha det rent och fint när man får besök. Så, när vi kom hem efter tentan (som jag faktiskt tror gick rätt okej) har det varit byggarbetare och smutsat ned hela lägenhet. Det var byggdamm över halva lägenheten, fotavtryck på golvet och något som hade skvätt på väggarna i hela badrummet. Dessutom har jag numera ett hål i badrummet ut till korridoren på ca 15 diameter. Jo men visst, det ska säkert bli fint och bra med ventil i badrummet. Det bara passade illa just igår.

Ork 2 var att när jag nu äntligen skrivit klart det förbannade PM:et och skulle maila in det innan deadline kl 12 (kom hem från jobbet 10.30 och hade inte hunnit skriva klart) så strejkade mitt internet. Såklart. Jag är tacksam för skolan ändå är så nära och att det är underbart väder ute. Det gör att jag faktiskt inte är så irriterad som jag kunde varit. Jag är faktiskt ganska glad och nu ska vi gå å luncha med Fia. Fortsättningen på den här dagen kommer bli grymt bra. Så det så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback