Höstmys och vuxenpoäng...

... får man om man går på bio ensam. Kom på att jag hade en gratisbiljett som går ut i helgen och fick för mig att utnyttja den sådär lite skönt spontant och gå på bio. Så jag gjorde det. Konstaterade tidigare att man måste unna sig - jag har bestämt mig för att göra det lite oftare! På vägen till bion insåg jag att jag aldrig gått på bio själv förut. Om jag skulle haft någon vuxenlista hade jag kunnat adderat några vuxenpoäng och sätta en bock i kanten. Istället nöjt jag av en halvbra romkom (Kärlek på menyn), lämnade biografen, gick ut i den klara höstkvällen och kände mig glad för hösten och ganska nöjd med livet också. 

Kommentarer
Postat av: Malin

Visst kan man få lite vuxenpoäng för att gå på bio ensam, gjorde det själv i våras och ansåg mig själv då lite vuxen och framförallt väldigt självständig. Det enda som var lite jobbigt var alla par som "råkat" hmm få plats precis runt mig, hehe. Fortsätt njuta av livet och unna dig saker!!! Kram kram

2007-10-09 @ 22:40:26
Postat av: eli

När jag var i london samlade jag i så fall en massa vuxenpoäng (fast de å andra sidan kanske försvann under studietiden..) Var jämt på bio ensam. Den tragiska sanningen var nog egentligen ensamhet. Sofie och jag hade inte riktigt samma kriterier på vad ett bra uteställe skulle erbjuda.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback