En söndagsmorgon i ett regnigt Dalsland

Sitter ensam i köket hos mor och far och ska plugga. Det är grått och regnigt utanför, jag har tusen saker att hinna med innan onsdagens tenta och danskbesök (som kommer följas upp av föräldrabesök). Ändå kommer jag inte igång med läsningen utan tömmer min kamera på bilder från Dalslandstrippen den här gången.

Bilderna på blommorna från morfars begravning är så vackra. Kyrkogården där han ska ligga var den finaste jag sett (Sigelhult i Uddevalla). Begravningen var fin och det var trevligt att se släktingar jag inte sett på flera år.

104197-105


Igår var jag på en liten utflykt till Tanum och hälsade på Helene och hennes familj. Det var så trevligt att se dem igen och det är så skönt med vänner som man inte träffat på ett år men ändå får det att kännas som om det var igår man sågs. Hennes otroligt söta barn charmade mig direkt. Lilla Lisen är född när jag var i Genève så henne var första gången jag träffade.


104197-106

Sista bilderna är på Glenn i sin pimp-outfit. Han skulle iväg på maskerad och det var längesen jag talade om för någon hur ful personen i fråga är.

104197-107

Kommentarer
Postat av: Helene

Hej gumman!
Hoppas att du kommer igång med pluggandet! Du är ju en naturbegåvning, så du klarar dig säkert!

Det var så himla kul med ditt besök! Önskar vi hann ses oftare, men det är som du säger, det känns ändå som det var igår vi sågs!! (det var det ju med, försökte inte vara lustig)

Kramar Helene

Postat av: Andreas J

Hahahaha....fasen vad vacker Glenn är. Han kanske skulle spara lite hår i alla fall.:)

2007-10-14 @ 17:10:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback