Tråk, tråk, tråk

Idag är det tråkigt att vara mig. Sådär riktigt sjukligt tråkigt t.om. Apatin har satt in och det är mörkt utanför bibliotekets stora fönster. Tror jag spenderat 45 minuter med att slösurfa istället för att skriva restuppgifter, läsa böcker och göra lite research för min uppsats. Dagens bedrift bestod i att skaffa fram mailadressen till en av de portugisiska tjejerna i Genève inför ev hjälp för min uppsats. Tidsåtgång: 5 minuter. Mailade allas vår sekreterare i Genève som svarade på stört. Längtar allt oftare tillbaka till Genève. Tragisk och tråkig är orden för dagen. Kanske sur och bitter också. Ibland får man vara tjurig. Ska dock fika med en riktig solstråle ikväll så jag räknar kallt med att bli upplivad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback