Rättvist?

Ibland känns inte livet riktigt rättvist. Ungefär som för ett gäng timmar sedan när jag konstaterade att jag missade min första tenta och måste sätta mig och läsa till omtenta utan att någon som helst tid för det. Dessutom gick jag upp 4.30 imorse och har inte ens sovit på tåget. Sjukt sliten nu. Samtidigt är det kanske rättvist. Jag har ju inte hunnit läsa all kurslitteratur å mitt agg som jag hyser för en av föreläsarna har knappast blivit mindre efter idag. Ork ork...

Vad som kändes mer rättvist var att bli kramad av hela familjen Nyquist i Stockholm idag. Vi var och fikade en sväng och det var så mysigt att träffa dem igen. Ibland blir man påmind om hur mkt man saknar någon först när man träffas igen. Konstigt det där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback