Julskit också

Tänkte ta en sväng på stan förut för att se om jag kunde få några julklapps- och presenttips. Kan varit det dummaste jag gjort på länge. Kan man tänka sig att julstressen redan börjat...? Det är ju inte ens december än (faktiskt nästan en timma kvar). Jag har inte ens tänkt på att jag borde sätta upp min fina stjärna så jag kan tända den om en timma. Inte heller har jag ett nedräkningsljus - som faktiskt brukar vara det som är mest prioriterat i mina in-för-julen-planer. Min kalender ligger nedpackad och jag måste nog skylla på att det inte är samma sak när man bor själv. Noll julkänsla här. Fast Anders slaskar ju iaf. Det ger ju lite hopp. Om jag överlever stressade människor i butiken imorgon så återkommer jag. Med risk för att blivit julmusikstorterad hela dagen. Fast julkalendern börjar imorgon ju, å sånt brukar jag få lite stämning av. Dessutom ska jag nog äta en massa pepparkakor så jag kanske blir snäll...

En av mina arbetskompisar konstaterade med undran i rösten tidigare idag: Emma, du är så konstig. Du bara skrattar och ler hela tiden. Men du är lite bitter. Han är inte så dum fastän han är nyss fyllda 20.

Kommentarer
Postat av: Charming man

alltså, choklad ask är alltid något lätt att ge;)

Postat av: Malin

Hej vännen! Känner igen mig helt och hållet, ingen stämning alls här heller, tiden bara försvinner
och det är redan december och första advent imorgon. Och här sitter jag med en satans (ursäkta språket;)) fallstudie som inte alls verkar vilja bli skriven.Har lite lätt panik men lever mest i förnekelse... Hoppas det går bättre för dig med din uppsats!! Den verkar iaf va omtyckt såhär på förhand och sånt är ju alltid kul! Vad skriver du om föresten, mer konkret? Ha en jättebra helg min vän och lycka till med allt!! kramar från ett regnigt Örebro

2007-12-01 @ 09:41:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback