week from hell...

Jobbveckan må vara kortare än vanligt när det gäller arbetsdagar men nu har jag lärt mig hur mycket fel och hur mycket besvär man kan ha på kort tid också. Av någon anledning har jag den senaste veckan lyckats med att trycka ned mig själv i skorna helt och bara producerat dåliga rapporter i kombination med dubblerade arbetsuppgifter då de kommit på att det nog är bra om ngn kan vara på ILO också. Så nu har jag printat en herrans massa papper så jag åtminstone ska ha lite koll på ILO när jag kommer tillbaka efter min Sthlmstrip. Har insett att jag måste ta med mig datorn hem så jag kan jobba och inte bara roa mig. Hörde att när Schweiziska missionen bjöd på fest var det någon som hade suttit i ett hörn med sin laptop och jobbat. Lugn, det kommer aldrig att vara jag.

Lång, lång dag på jobbet, musli, yoghurt, klädbyte och sen hejdå-partaj för Alan. Å imorgon vid denna tiden är jag i Sthlm igen. Känns otroligt långt borta och otroligt konstigt. Men trevligt. Dessutom finns goda möjligheter att ändra på min week from hell till något närmare heaven. Bröllop måste lyfta ganska högt iaf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback