The worrying kind

Ikväll är det schlager. Det ska vi fira med att först äta middag ihop (som jag ska laga - har utan att jag märkt det blivit nya Magnus!) å sen kommer en hög människor för att titta på schlagern här hos mig. Stackars Johan som jag bossar i hans lägenhet, men han lovar gång på gång att det är okej. Han är aldrig hemma numera heller. Å det har faktiskt inte med mig att göra (tror jag iaf... =))

De nya finska praktikanterna, mina goda danska vänner, den nya svenska praktikanten, Erik + hans bror, galna Emilie och trevliga Don från holland, Lotte som är dansk/holländsk, Alessandra från Italien och Sophie från Tyskland. Det blir en brokig skara och definitivt en hård kamp om vem som får jubla mest. Kanske tur att jag inte känner några östeuropéer eftersom det säkerligen kommer bli de som tar hem guldet ikväll.

Så länge det blir en trevlig kväll och inga gnälliga grannar är jag för stunden nöjd. You know, I´m the worrying kind...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback