Tappat stinget?

Jag tror jag tappat stinget när det gäller mitt bloggande. Å kanske annat också. Vet inte om det beror på att jag inte har ngt att berätta eller bara att lusten inte finns där. Förmodligen snarare lusten. Det har väl aldrig hänt att jag inte haft något att säga..? Förutom den där gången i bilen hem från Karlstad 2001 när Andreas konstaterade detsamma efter att jag suttit tyst i säkert 10 minuter - utan att sova "Du har väl alltid något att säga?" Han hade faktiskt fel. Det är inte alltid jag har något att säga. Det är bara oftast.

Kommentarer
Postat av: SysterYster

Ja, du får inte tappa stinget nu på slutet av din vistelse i Geneve. Det är ju spännande o intressant att läsa om vad du gör och så..
Kram

2007-05-03 @ 13:45:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback