Nästan familjen G

104197-46  104197-45

Mor och far var här och hälsade på och det har redan gått en vecka sen de var här. Tiden tenderar att flyga iväg. Tyvärr var inte vädergudarna riktigt med oss under helgen, men diplomatiska som min mor och far är så sa de att det inte spelar någon roll eftersom de ändå var här för att träffa mig. Så vi gjorde lite turistande och gick faktiskt på rundtur på FN (som jag så länge tänkt göra själv men aldrig blivit av. Möter guidade grupper på FN varje dag och har alltid varit nyfiken på vad de faktiskt säger. Nu vet jag. Dessutom fick jag se ett rum jag inte sett tidigare). I övrigt handlade det mest om mat och slappande. Å korsordslösande. Jag är så nöjd med att få lösa lite korsord. Å jag är ledsen för att jag var tröttare och segare än mor och far. Sorry!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback