Lägenhet, rafting och åldersnoja

Jo, det är klart. Säger iaf Johan som håller i kontakterna hemma i Sverige - att vi ska bli kombos i lägenheten på Odenplan det kommande året. Det känns fint.

Fint känns också att spenderat måååånga timmar med arbetskamraterna på reppen dels med rafting i floden (det var lite mesigt - jag hade gärna fått mer båda fart och fors), libanesisk mat, uppträdande och såklart karaoke. Ändå skönt att se människor i andra utstyrslar än jobbkläder. Avslappnat och trevligt. Jo, jag och Frida körde Summer Nights från Grease. Vi rockade fett...

Vad som kanske inte känns lika bra är att om exakt 2 tim och 28 minuter övergår jag från att tillhöra unga vuxna till gruppen "yngre medelålders". Undrar om inte mor och far tog fel på födelseår ändå...

Kommentarer
Postat av: elinore

Stort grattis på födelsedagen och grattis till lägenheten. Vi har bott in den så gott vi kan..

2007-05-25 @ 08:52:41
Postat av: Rose-Marie

Ett stort GRATTIS på dig Emma. Som du förstår är jag inne och läser din blogg emellanåt (fått adressen av Jennie och Marcus). Grattis som sagt både till födelsedag och andra bra grejer som händer i ditt liv. Kram

2007-05-25 @ 12:20:32
Postat av: Rose-Marie

Ett stort GRATTIS på födelsedagen Emma!! Som du förstår är jag inne och läser din blogg emellanåt (fått adressen av Jennie och Marcus). Som sagt grattis till både födelsedag och andra bra grejer i ditt liv. Kram

2007-05-25 @ 13:00:55
Postat av: SysterYster

Får väl ta o gratta dig här med... Grattis!
Yngre medelålders.. hm.. det låter riktigt gammalt.. nästa pensionärsmässigt. Vad är då jag? Snart medelålders? :)
Ha en riktigt bra afton och parta ordentligt imorgon!
KRam

2007-05-25 @ 14:26:14
Postat av: Malin

Stort GRATTIS på din stora dag vännen! Hoppas du får en jättehärlig dag med massa bra grejer som händer!! Önskar dig all lycka i livet och du är värd allt gott!! Här hemma har jag precis kommit 3:a i en beachvolleyturnering, så roligt att spela. Va jag och boysen, som vanligt... Ta hand om dig vännen och ha en underbar dag!! Massa kramar från din vän Malin

2007-05-25 @ 16:28:35
Postat av: Asa

Grattis Emmis!!!!!

2007-05-25 @ 16:59:04
Postat av: Johan

Sällar mig till resten och gratulerar även här. :)

2007-05-26 @ 00:14:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback