Jorå

Livet fortsätter att tuffa på här i Genève. Men faktiskt inte riktigt i sin vanliga mak eftersom mor och far är här på besök. Johan som förmodligen är världens snällaste människa har flyttat ut under helgen till förmån för min mor och far som numera bor på hotel Holmberg. Grymt fint. Igår var vi på guidad tur på FN. Det är faktiskt intressant att se jobbet ur en annan vinkel. Promenix på stan slutade med middag här hemma och jag låste in mor och far när jag runt 22.15-tiden gick ut med mina vänner. Finemang.

Vad som inte är finemang är dagens väder. Det har varit kanonfint hur länge som helst, men när jag får besök då passar det på att regna och regna. Trist som satan, men vädret kan man ju ändå inte göra något åt. Inget alls faktiskt. Men imorgon ser det bättre ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback