Melodifestivalen och Genève-Johan

Ikväll är det melodifestivalsfinal där hemma. Även om det inte är något att titta på, brukar jag ändå göra det. Delfinalsblajet är ju bara irriterande tråkigt, men finalen kan jag tänka mig att titta på. Å då är det ju på det fina sättet att svt.se visar festivalen eller åtminstone låtarna så jag och Johan har bokat in söndagen till vår melodifestivalsdag. Jag planerar att vara bakis och vad passar bättre än att dega i soffan och kolla på tragiska låtar som man bara måste lära sig för att stå ut på uteställena i sommar...?

För er som undrar vem Johan är, så kommer iaf en bild från i söndags när vi åt Raclette här hemma i lägenheten. Vi kommer sådär sjukt bra överens och hamnar i livsfilosofiska diskussioner mest hela tiden. Han kallar sig själv för psykologisk störd. Bara det gör ju oss till jämlikar.



104197-39

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback