Livstecken

Skrev en lång text om de senaste dagarna som självfallet försvann och jag är alldeles för trött för att göra något åt det nu. Men allt är fortsatt bra, fredagen närmar sig med stormsteg. Det är mycket jobb mest hela tiden men jag trivs så bra så bra även om jag inte gör mkt mer än äter och går och sover när jag kommer hem. Tackade nej till fika igår kväll och salsafest ikväll för jag inte orkar. Men imorgon ska vi fira Lars (min danska motsvarighet som fick högsta betyg på sin thesis. Grymt bra. Dessutom har vi bokat in skidor på söndag - 07.40 ska vi vara på busstationen. Härligt. Håller vädret i sig kommer det bli underbart. Det är mer än vår här i Genève. Underbart!

Återkommer med mer icke-info i helgen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback