Kindpussar

Jag börjar faktiskt vänja mig. I början tyckte jag det var skitkonstigt, men nu börjar jag få koll på det. Här pussas man tre gånger och man börjar alltid från vänster sida. Nu har det blivit en grej så när det är så mkt internationella folk så tar man seden dit man kommer. Vi skrattade lite åt varandra när vi stod å kindpussades danskar och svenskar, för det är ju lite bisarrt , men nu har jag kommit in i det.

Börjar bli ett praktikantgäng nu med lite danskar, holländare, några amerikaner, några tyskar, italienare, någon spanjor och så vi svenskar. Det är verkligen trevligt. Trivs som fisken här. Fast idag är det slitet. Gick och la mig alldeles för sent och vaknade alldeles för tidigt. Dålig kombination.

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej vännen! Det brukar va bra att ta seden dit man kommer, även om det ofta känns väldigt konstigt och att kindpussas med danskar kanske är extra konstigt, skulle nog jag tycka... Skönt att höra att du trivs så himla bra iaf, verkar verkligen som du hamnat rätt! Jätteglad för din skull att det blev så lyckat, för sånt är ju svårt att veta i förväg. Själv försöker jag ta mig igenom ett gäng böcker inför en tenta på onsdag, går otroligt segt kan jag meddela, men försöker kämpa på... Ha en jättehärlig helg och en skön skidtur imorgon! Massa kramar från Malin

Postat av: Åsa

Hej hej!!! I fredags var det avskedsfest och jag saknade dig. Innan jag glömmer det så har jag träffat Petter på BJ några helger nu och han sa att jag skulle hälsa till dig att han saknar dig! Jag börjar bli lite nervös för resan nu... ikväll ska vi till martins föräldrar och imorgon så måste jag väl packa antar jag... Förresten tack så super mycket för kortet! Känner mig som en pensionär men visst e det jätte kul att få kort!!! ha det bra så hörs vi! Kram kram

2007-03-18 @ 15:19:34
Postat av: Rebecka

Det här med kramar och pussar är svårt. Jag kramas fortfarande åt "fel" håll eftersom man börjar åt andra hållet med kindpusseriet i Bolivia. Kan bli dumt ibland... Du, du är verkligen saknad av mig på THS! Men å andra sidan kan jag ju gå runt och skryta om dig och dina Bildt-bravader!! Kram, vi hörs!

2007-03-18 @ 19:02:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback