Jobb å jobb

Det börjar dra ihop sig med jobbet. För Rådet börjar nästa vecka på måndag morgon. Då innebär det sjukt mycket jobb i tre veckor. Men jag ser framemot det för då är man mitt i händelsernas centrum. Kanske en liten överdrift, men det känns som man är mitt i MR-grejerna iaf. Å det är väl precis vad jag är. Fick tillbaka rapporten jag skrev igår - utan en enda anmärkning så jag var nästan lite nöjd med mig själv. Som tack fick jag gå på resten av veckans möte och skriva rapporten om det. Fast jag klagar inte alls för jag vill ju verkligen jobba och lära mig saker, dessutom trivs jag så otroligt bra med livet här nere. Men från och med imorgon blir det mycket jobb i några veckor. Jag räknar kallt med att jag kommer palla det iaf.

För er som är intresserade så publicerades MR-rapporterna i Sverige idag och mina chefer Bildt och Borsiin Bonnier (vår Ambassadör) var där. Borsiin Bonnier (Elisabeth) är alltså vår boss här nere på representationen. Bildt behöver knappast någon längre presentation. Han kommer ner på måndag för att hålla tal under MR-rådets första dag. Men här är dagens presentation:
http://www.regeringen.se/sb/d/8817/a/77870;jsessionid=aB0MCerSUtv

Nu ska jag stupa i säng. Är helt slut. Natti natti där ute.

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej vännen! Låter som det kommer bli ungefär som du hade det här hemma innan du åkte, hmm kanske värre om det nu går...? Skönt att höra att du trivs iaf, jätteglad att det går så bra för dig! Här i Örebro är det bara fint, har 2 veckor ledig, eller ledig ska plugga inför tenta, sådär kul.. Annars är det bra, tränar mkt och ikväll är det födelsedagsparty så ska snart bege mig. Men ha det toppen vännen så hörs vi!! Massa kramar Maln

2007-03-07 @ 19:12:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback