Familj och vänner hemma

Ibland förstår man inte hur viktigt sånt där är. Det är först när man kommer iväg som man inser hur viktigt det är att hålla kontakten. Jag uppskattar verkligen att ni är här och läser och än roligare är det när ni kommenterar något, skriver en hälsning eller ett mail. Ville bara säga att alla livstecken från er alla är värdefulla. Hoppas ni har det bra ute i den svenska lördagsnatten. Fast det är iofs ändå bara kväll. Ja å ni i Norge, Danmark och Schweiz är självklart också medräknade.

Appråpå svensk så var jag å Johan på Ikea förut. Jag köpte nyponsoppa, knäckebröd och lakrits. I övrigt var det vi å alla barnfamiljer i Genève som var på Ikea. Mobbade stackars Johan (som redan var bakis) rätt hårt för hans familjebil och lördag på Ikea. Men vi hade trevligt iaf. I gengäld lagade jag middag åt honom medan han låg och vilade så jag är inte enbart elak.

Har en lugn kväll och valde att inte gå på fest med Erik för det kändes som ett bra val att bara dega hemma. Tittade på sista avsnittet av Grey´s nyss så det är sorgligt och tomt. Är det ngn som har lite serier som ni vill skicka hit?

Kommentarer
Postat av: Johan

Ok, jag är full. Det har dock ingen påverkan på att jag blir förbannad över att ha fått p-böter utanför min egen dörr för "parkering på outhyrd parkeringsplats". Kl 22:30 en lördagskväll. OUTHYRD!!! Den stackars socialt utarmade p-lisan kunde ha följt med oss ut istället. Det hade blivit billigare för mig.

Min morfar var en sån rebell att han dog med en blå högernäve vid 90 års ålder. Han slogs intill slutet. Det är dags att göra något av sitt arv!

2007-03-04 @ 03:48:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback