Bröllop också

Förresten damp det ned en inbjudan till bröllop i Täby kyrka under Kristi himmelsfärdshelgen i Johans lilla postbox. Jag funderar starkt på att åka hem några dagar. Det är inte var dag människor man känt sen 3 års ålder går och gifter sig. Och bröllop är stort. Riktigt stort. Dessutom är det smickrande att de vill att jag och Magnus ska vara där. För även om vi har alltmer sporadisk kontakt, är hon ändå en god gammal vän och det vore synd att missa när hon gifter sig. Har nog egentligen redan bestämt mig för att åka :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

nu blir jag förstås lite nyfiken på vilka det är som ska gifta sig..

2007-03-11 @ 14:59:17
Postat av: Emma

Å jag på vem som undrar... :) Det är Pernilla och Håkan som ska gifta sig.

2007-03-11 @ 19:15:22
Postat av: elinore som skrev tidigare också

skrev mitt namn tidigare också, men försvann visst.
Vad roligt för dem! Hälsa så gott.

2007-03-11 @ 21:10:53
Postat av: Viktor

Appropå sporadisk kontakt: Hej! Du var mig en jävel på att blogga! Jag har inte läst allt kan jag erkänna.
Skidåkning och Genève.. För mig är det cykling och Nederländerna just nu. Kolla på min om du vill på http://viktro.blogsome.com
Tjo! fra den gamle bekannt

Postat av: Helene

Hej gumman!
Sitter just och läser om din helg när det dimper ner en liten present i brevlådan!!

Tack så mycket, jättegullig!! Allt går väldigt bra, hon sover och äter mest. Storebror är stolt, men lite uppmärksamhetstörstande.... Tyvärr söker han mest negativ uppmärksamhet, men det ska nog ändras snart!

Många kramar Helene

2007-03-12 @ 09:52:52
Postat av: Mamman

Klokt beslut att åka på Pernilla o Håkans bröllop.
Bröllop är verkligen nåt speciellt.

2007-03-12 @ 21:40:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback