07.08 en lördagsmorgon

Vad kan passa bättre än att blogga lite? Jag är inte bara störd, jag ska träffa några kompisar och åka iväg för lite skidor under dagen. Annars hade jag sovit längre. Förmodligen iofs inte mycket längre eftersom min kropp börjat ställa in sig på vuxenliv av någon underlig anledning.

Hade tacokväll med Johan igår. Vi lever vårt lilla samboliv (komboliv heter det kanske) här och diskuterade tjejer och killar och allt möjligt. Skrattade så jag grät och insåg att jag borde gått och lagt mig minst en timma tidigare.

Veckan har gått sjukt fort och nu är det bara en vecka av rådsmöte kvar. Igår var jag med om de första besluten. Två resolutioner antogs - utan röstning så det var inte så mycket aktion. Nästa vecka lär det bli mer aktion. Det är flera frågor som är ganska känsliga som kommer komma upp på dagordningen. Ser redan nu framemot nästa vecka. Fast också till dagens skidåkning, kvällens öldrickning och morgondagens slappande.

Kommentarer
Postat av: asa

hej emmis!! skulle bara saga att jag uppdaterar mig pa din sida. e colombia nu och allt e kanon!! Ciao

2007-03-24 @ 23:19:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback