Ledsen?

De senaste dagarna är det flera som läst min blogg och frågat om jag är ledsen. För att det verkar så på det jag skrivit. Om ganska mycket i ens liv kanske inte riktigt rasar samman, men åtminstone skälver tillräckligt mycket för att rucka på det mesta i tillvaron är det klart att det är svårt att vara glad. Jag vet inte vad jag ska göra. Inte med något i mitt liv just nu. Dessutom händer det saker jag inte riktigt kan bestämma över själv vilket försvårar situationen. Lägg därtill att försöka vara rationell när man blandar in ostyriga känslor.

Men, på lördag ska en av mina bästa vänner gifta sig och jag ser verkligen framemot det. Har inte träffat henne sen januari och när vi pratade i telefon förutom om bröllopet och saker runtomkring höll jag på att få tårar i ögonen. Det blir nog svårt att hålla sig i kyrkan.

Kommentarer
Postat av: Helena

Åhh vad du är gullig!
Hoppas att du känner dig lite bättre nu, hoppas att du vet att du kan ringa mig när som helst om det är något eller om det inte är något alls.
Puss på dig,
Helena

2007-08-07 @ 14:25:25
Postat av: helena

för du menade mig eller?
akvard...

2007-08-07 @ 14:26:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback