Hemkomst

Det närmar sig med stormsteg och igår tog jag mig äntligen för att boka biljetten hem. Så torsdagen 21 juni lämnar jag Genève och mitt liv här bakom mig för att åka till Uppsala via Dalsland några dagar. Om drygt två veckor blir Genève ett minne blott. Oj vad underligt det känns. Just nu är min verklighet i Genève det enda jag känner till. Att komma hem kommer definitivt krävas lite anpassning. Men så är det alltid när man är iväg. Först tar det en liten tid att anpassa sig här, sen får man gå igenom delvis samma process när man kommer hem igen.

Så om tre veckor kan ni se mig springa med post i Gränby. Denna veckan kan ni se mig gå på flera mottagningar i Genève. Det är en underlig, men dock vacker och spännande värld vi lever i.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback