Första helgjobbandet

Min sista helg i Genève är även min första helg jag jobbar på. Men det är definitiv utan tvång - även om mina hjärnceller jobbar febrilt för att samla ihop sig efter gårdagens hejdå-tillställning.

Idag har MR-rådet extrainsatt plenarmöte. För imorgon ska alla beslut tas. Eller åtminstone försöka tas. Hörde någon annans handledare prata om att vi faktiskt skriver historia här. Och det gör vi förmodligen. Fast som historian ter sig just nu, är det inte speciellt mycket att vara stolt över. Men det är fortfarande 31 timmar kvar tills besluten kan tas. Kanske får jag möjlighet att se hur förhandlingarna verkligen går till här.

Tänker iaf göra det värt det. För jag skulle egentligen befunnit mig på ett flyg till Arlanda igår. Istället kommer jag befinna mig på ett flyg till Landvetter på torsdag. Den som lever får se om det var ett bra val eller inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback