En blandad helg

Å så var det söndagskväll igen. Ibland känns det som om det inte är annat än fredag och måndag. Å förmodligen söndag också eftersom det är då jag blickar framemot måndagen. Helgen har som vanligt passerat alltför snabbt förbi även om jag gjort lite av varje.

Igår tittade vi såklart på fotbollen tack vare internet och danska kanaler. Är Lasse Bosse evigt tacksam även om matchen slutade i ett totalt anti-klimax så hade vi iaf en trevlig match med några av mina och några av Johans vänner. Utgången som följde därefter var kanske inte lika intressant.

Idag har jag finbesök. En gammal korridorare från Uppsala är här i Genève ikväll så vi har promenerat runt en sväng och gjort äpplepaj med vanlijsås. Mums!

Ser framemot en fullspäckad vecka - å att min kära syster och hennes kille kommer på besök på fredag. Det är ju faktiskt hur trevligt som helst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback