Besök!!

104197-54
På besök i Genève är de här två galningarna som faktiskt kört de 208 milen från Uppsala till Genève. Fast här är vi i Frankrike, i Annecy närmare bestämt. Det har varit en fullspäckad helg med de två galningarna; Vi har åkt runt lite både lördag och söndag i Schweiz och Frankrike, ätit massor och så har de träffat på mina vänner här nere. Imorgon drar de vidare till Italien medan jag drar vidare på MR-rådet med en liten inflik av ILO och en ministerlunch där Littorin kommer på besök.

I övrigt händer inte så mkt mer än en herrans massa jobb min sista vecka. MR-rådet drog igång idag igen och efter 12 timmars arbetsdag utan rast är jag mer än mör. Det var rätt välkommet att komma hem till dukat bord ikväll. Om ganska exakt en vecka har jag avslutat min praktik här. Konstiga, konstiga känsla.

Kommentarer
Postat av: Mamman

Kul med besök.Trevlig stad att vara turist i.Den ligger ju väldigt vackert vid sjön. Låter som du får väldigt mycket att göra de sista 2 veckorna men det är ju bara kul egentligen. Så passa på och njut av den lilla tid du har kvar på ditt underbara jobb.

2007-06-11 @ 23:13:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback