The Millroths

104197-61
I lördags klockan 16 i Rättviks kyrka sa Helena ja till sin Johan och går numera under namnet "Fru Millroth". De var så fina, så fina och festen var så trevlig, så trevlig. Jag är verkligen glad att jag fick vara med och att brudparet var nöjda med hela dagen och att faktiskt allt som gick att klaffa verkligen klaffade under dagens gång. Jag höll dessutom ett tal som fick en av tjejerna på festen att börja gråta. Jag som ändå försökte vara lite lustig. Lyckades faktiskt hålla mig från tårar under hela dagen även om det var ganska nära när Jonas och Hanna sjöng i kyrkan. 

Tack Helena och Johan för att jag fick vara med på er stora dag!

Kommentarer
Postat av: Helena Millroth

Hej tjejen,
Då det inte är så överdrivet mkt att göra denna vecka på jobbet, sökte jag i ren tristess efter mitt namn på google och hittade din blogg, och detta inlägg, lustigt. Det är vi som ska tacka dig, för att du kom och ditt fina tal, som faktiskt var lustigt :)
Kramis på dig min favorit Emma,
Mrs

2007-08-07 @ 14:14:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback