Koll och improvisation

Ibland är det läskigt vad människor har koll på en fastän jag inte förväntat mig att de har det. Bara som att jobba som brevbärare gör mig plötsligt utstuderad. Inte har jag tänkt på att människor står och tittar på mig i fönstret, funderar på varför jag ställer min cykel där jag gör eller hur jag delar ut en tur. Storebror ser dig...

Imorgon får jag besök. Finbesök faktiskt. Mina gamla klasskompisar från Spanientiden; Alastair från England och Tina från Malmö kommer på besök. Det kommer verkligen bli roligt och ett glatt återseende med livsuppdateringar, skvaller, fest och sightseeing. Boendefrågan får jag improvisera lite, men räknar kallt med att jag löser allt imorgon innan Tina kommer till stan vid 11.30.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback