Helgen baklänges i bilder

104197-71
Varför göra livet lätt för sig? Johan och jag hade backträning när vi bar mina grejer upp för backen till hästkärran. Jag är rätt trött nu...


104197-70
Vi funderade på om mitt liv fick plats i en hästkärra. Vi konstaterade att mina saker fick plats i kärran, men det som befinner sig i kärran är knappast det som just nu är mitt liv.

Innan vi kom till det här stadiet hade vi burit två flyttlass åt Johan dagen innan. Min kropp är trött.

104197-69
Samkväm hos Hjalle innan lördagens utgång.

104197-68
Jag var rätt sliten mest hela tiden



104197-67
Häng med dessa grabbar är alltid trevlig - oavsett om det är på en saco-säck på Rosendal eller i rulltrappan på väg till röda linjen. Jag når 4 trappsteg. Hjalle når 5.


104197-66
Partaj hos Petter. Det är bra att ha två soffor och en säng i vardagsrummet när det är fest. Alla ska med!



104197-65
Vi var luriga redan här. Sen spårade kvällen ur ganska mycket.

Kommentarer
Postat av: Malin

Ojoj det verkar ha varit en tuff helg för dig vännen. Men du får se det som bra träning! Vart gick flyttlasset då? Föresten är inte livet alla saker man har utan livet är vad man gör det till och vem man delar det med. Och även om det kan kännas tufft ibland så blir det alltid bättre, jag vet. Blir kvar hemma i Dalsland till slutet av augusti som det ser ut nu. Kommer nåra vänner och hälsar på en vecka i mitten av augusti och vi ska göra västkusten tänkte vi. Tänkte dock försöka komma på HGF:s fest, en sväng iaf för att säga hej. Ta hand om dig vännen så hörs vi snart!! Många kramar Malin

2007-07-17 @ 13:28:41
Postat av: Johan

Helgens kommentar är helt klart den som yttrades kl. 03:01 natten till måndag: "Behöver du hjälp?". Svaret "Nej då" kommer som god tvåa.

2007-07-17 @ 15:50:23
Postat av: Emma

Johan>> Jag tror ändå klockan var 05.20. Sov du eller?
För övrigt har jag svårt att släppa Mattias "lantbrukarporr" från första plats från helgens kommentarer.

2007-07-17 @ 16:04:14
Postat av: Johan igen

I så fall missade du ett tillfälle. Första gången var 03:01, andra gången 05:20. Det är inte konstigt att man är trött idag...
För övrigt kan jag med glädje släppa förstaplatsen till "lantbrukarporr". Förutsatt att jag får en utförlig förklaring av uttrycket.

2007-07-17 @ 16:30:36
Postat av: eli

tycker det är skoj att ni fick två stunder tillsammans i sängen och ni endast kommer ihåg var sin.. typ nåt sånt. Vilken gång var mest minnesvärld 03.01 eller 05.20?
Ok, inte så moget. Men så har jag idag också stått med alla fjortisar och hängt vid stängslet på allsång på skansen. Vet inte om jag var, men albin var iaf med i rutan. Jag tror att hans sthlmsbesök redan ligger på +. Nu är jag trött som en gnu och fötterna gör så ont. Har idag också hunnit med sightseeing på fyrhjuling i stan. Imorgon är det bara att ta nya tag. Då är det dags för slottet och
grönan! Wehoo!!
Rabarberkräm och nugatti (eller hur det stavas)!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback