Det löser sig...

... det gör det alltid fastän det ibland inte känns så. Men det gör det. För det vet jag. Å nu har det gjort det igen. Ibland när det är svårt att ta egna beslut är det bra att det finns andra som gör det åt en. I torsdags tyckte jag det var mycket underligt och snudd på irriterande. Igår ryckte jag bara på axlarna åt allt. Ibland är livet smartare än mig å nu är Ebbot borta och Emma tillbaka.   

Fast bättre är att jag fått någonstans att bo i Sthlm. Från 1 september får jag egen bostad nära min skola. Kanske inte det bästa i världen, dock mitt egna och det känns oerhört bra.

Kanske livet är på gång att vända. Det föll platt fort, men det har också vänt fort så jag är svagt optimistisk för tillfället. Bryggan hägrar...

Kommentarer
Postat av: SysterYster

Ja, visst löser det sig alltid.. Å du kör en utgång när vi börjar kl.6 imorgon. Häftigt!

2007-07-03 @ 21:12:56
Postat av: Mamman

Javisst ordnar det sig alltid på ett eller annat sätt. Bara att ta det lugnt och vara lite flexibel så blir det allt bra. Utekväll mitt i arbetsveckan verkar en aning jobbigt tycker en gammal mamma.

2007-07-03 @ 22:29:56
Postat av: Helene

Hej gumman!
Har inte hängt med riktigt tror jag, men jag anar att du har haft en tuff perid just nu!
Visst löser sig allt! Även om det inte alltid känns så. Du får kolla in min blogg och följa mig och mitt liv. Som inte heller är så lätt alltid, trotsiga treåringar är inte att leka med.... Grattis till din nya bostad och hoppas att vi kanske hinner ses nåt i sommar!!!
Många kramar till dig min vän!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback