Vasaloppssug

Idag känner jag ett sånt otroligt Vasaloppssug. Jag vet, det är sjukt. Speciellt som jag förmodligen inte hade orkat eftersom jag är i ganska kass form just nu, men det var en häftig dag förra året. Sverige tog OS-guld i hockey och jag å syrran hade genomlidit en arbetsdag skidåkning i vackert väder. När vi var i gympasalen och duschade efteråt bröt jublet ut bland alla då vi fick höra att OS-guldet var i hamn. Fast jag tror lika många passade på att jubla åt sig själva efter att ha lyckats komma i mål. Syrran å Olov får stå för familjens bragd i år istället. Men nästa år, nästa år, är jag med i matchen igen.

Kommentarer
Postat av: SysterYster

Ja, det är ju trist att du inte ska åka i år. Det är ju tack vare dig som vi är anmälda, annars skulle vi oxå hoppat det i väntan på nästa år. Men, men.. vi ska stå upp för familjen. Har hittills lyckats skrapa ihop 38km sammanlagt, och mer ska det bli. Hoppas bara att det inte blir för milt nu det närmaste.

Ha det gott!

2007-01-30 @ 18:19:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback