Sömnlöshet

Jag fattar inte vad som hänt, helt plötsligt har jag blivit jättedålig på något som varit en av mina främsta talanger tidigare. Jag kan inte sova längre. Eller snarare är det så att jag inte kan somna längre. Mornarna vill jag helst sova alldeles för länge så där är inget förändrat. Undrar om det kan vara för att jag är så uppstressad, eller iaf har varit. Idag har jag bara haft ångest över min kassa uppsats. Jag känner mig som en liten flicka som är på väg till föräldrarna med dåligt samvete och vet att hon kommer få skäll. Ångest. Har nog dåligt samvete mot mig själv, för att jag inte försökte mer. Sånt är jobbigt. Imorgon ska jag till frisören iaf. Alltid något. Sov gott där ute, var ni än är.

Kommentarer
Postat av: J

Tack detsamma!

2007-01-10 @ 23:57:55
Postat av: SysterYster

Borta igen..

Dagen spelar inte så stor roll för oss.. Jag kommer nog vara hemma imorgon. Känner mig inte sååå fräsch.. Men kanske piggnar på framåt kvällen, who knows..

2007-01-11 @ 23:25:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback