Problem och problemslösning

Den senaste veckan har det kommit upp lite små konstigheter mitt i all stress, men det verkar som om det mesta har löst sig nu. Förutom att jag inte kan sova på kvällarna längre. Funderar på om det har att göra med att jag stressat för mycket. Nu tycker jag ändå att jag varvat ned. Fast det var kanske egentligen bara sisådär 20 timmar sedan. Jag är helt slut. Skulle helst lägga mig igen, dra täcket över huvudet och bara sova bort hela dagen. Kommer inte ihåg när jag gjorde så sist. Vid närmare eftertanke vet jag inte om jag någonsin gjort det.

Dagens projekt blir tentapluggning (när jag väl pallrat mig iväg till skolan), småärenden och middag med syrran och Magnus. Potential för en hysad dag, så Gooooooooooooood morning Stockholm!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback