Panikångest

Är det såhär det känns? Frustration, osäkerhet, oklarhet, stress och ångest = panikångest? Jag börjar bli allvarligt oroad för min lilla uppsats. Den måste bara bli klar. Annat finns inte. Det ser dock mer än nattsvart ut just nu. Kanske för att jag inte skrivit ett skit idag och det bara är 3 dagar kvar tills domedagen. Men jag kan ju bara inte åka ifrån min lilla familj när jag är på besök i Uppsala. Magnus varnade mig t.om innan jag åkte dit att jag faktiskt inte hade tid. Jag vet ju hur det blir. Men jag ignorerade det. Resultat: Panikångest som kanske sträcker sig till måndag kl 14 när nästa panik tar vid. Spännande.


Jag vill hellre kolla på Du är vad du äter med Bert Karlsson. Bara för att vara sådär högstadieobstinat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback