Nu är det dags

Att börja på ett nytt kapitel. Iaf imorgon, så det är väl några timmar kvar. För imorgon bär det av mot Genève och nya äventyr. Jag vet att det ska bli jättespännande och att jag kommer komma hem med en massa nya erfarenheter, men just nu känns det ändå rätt sorgligt att åka. På något vis blir man sådär liten när man åker iväg på egna äventyr, samtidigt som man växer som människa. Konstigt. Vet att jag kommer sakna en massa människor iaf. Men jag har bunkrat med franska-böcker, Vänner och lite musik för första tiden. Å så de vita duntofflorna med röda hjärtan på. De kanske är viktigast av allt.

Blir utan internet på ett tag i början. Första 5 veckorna iaf. Men ska hålla den som är nyfiken uppdaterad så gott det går. Sköt om er här hemma i snöyran! Nästa gång kommer det hälsningar från Europas centrum :)

Kommentarer
Postat av: SysterYster

Ha det nu så himla bra Lillstrumpa. Det kommer att bli häftigt!

Sköt om dig!

Kramkram

2007-01-22 @ 06:06:21
Postat av: Malin

Lycka till vännen, kommer bli en kanonupplevelse!! Förstår om det kanske är lite pirrigt ibörjan, men det kommer gå så bra och som du säger du kommer växa massa, hmm du kommer oxå bli lång haha... ;)
Ta hand om dig bara och hör av dig när du kan! Massa kramar din vän Malin

2007-01-22 @ 15:05:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback