Jag har helt kommit av mig

Jag har glömt bort hur man bloggar. Åtminstone om ngt som helst annat än min ångest över skolan och allt vad det innebär. Det kommer inte bli någon ändring ikväll. Har precis gjort iordning min framläggning av uppsatsen. Uppsatsen jag vet inte kommer gå igenom. Känns lite onödigt. Fast nu har jag vant mig så vid tanken att det inte kommer kännas så jobbigt att få höra det imorgon. Båda de som la fram sina uppsatser igår fick underkänt. Idag vet jag inte. Minst 2 av 5 såhär långt har inte lyckats. Oddsen är sådär. Men iaf. Efter det där imorgon tänker jag försöka lägga skolan bakom mig så länge jag bara kan. För på måndag morgon flyger jag till Genève och börjar på ett helt nytt kapitel. Å kommer få en helt annan ångest. Fast den kan jag ta. Allt är bättre än den här skolångesten. Den får helt enkelt återkomma till mig i maj när det är dags för ny framläggning. Om jag ens ska bry mig :) Man bryr sig ju alltför mkt om sånt nu för tiden (nej, jag är inte berusad, även om det kanske verkar så). Snart är det Grey´s och mys framför TV:n. Oj vad jag förtjänar det... (eller ja, det hade jag kanske gjort om jag hade gjort mitt bästa, men det ska iaf bli mysigt)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback