Inlämnad (och klar?!?)

Laddade upp min uppsats 25 min innan deadline. Det är ju hur lungt som helst... Den är inte vidare bra, men det är dock en uppsats jag kan få göra vissa kompletteringar med och det är ändå huvudsaken. Var sjukt stressad när jag försov mig i morse. Eller ja.. försov och försov... vaknade 6.55 och kände panik. Härligt!

Nu ska jag dock hoppa på nästa problem som innebär ett PM som ska lämnas in och ha seminarie på kl 13 imorgon. Det är ju hur lugnt som helst, jag är ju bra på stressa.

Min hyresgäst för mitt rum i Uppsala vill inte ha kvar det, så om det är någon som vet ngn som vill hyra ett studentrum (med lagligt andrahandskontrakt) under vårterminen så är det bara att säga till.

Tjipp och Hajk


Kommentarer
Postat av: SysterYster

Eftersom du aldrig är på MSN nu för tiden så skriver jag här istället...

Bra jobbat att bli klar med uppsatsen. Way to go siz!

Hur har ni det på sällskapsfronten i helgen? Tid att komma på middag/spelkväll kanske?

Lycka till med alla dina PM. Vi ses på ons.

kram

2007-01-08 @ 20:11:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback