3 dygn av ångest

Nu har jag bara 3 dygn av ångest kvar i den här omgången. För klockan 10.30 på onsdag (egentligen halv tolv, men det seminariet är för mig rätt ointressat) har jag förhoppningsvis gjort mig av med min ångest. Åtminstone har jag kommit till ett läge där den inte längre spelar någon roll. Men innan dess är det jobb, PM, tentaplugg, tentaskrivning, PM-skrivning, uppsatsläsning, opponeringar, PM-seminarium och min egna framläggning. Sen, då, efter det tänker jag faktiskt pusta ut en kort sekund och om jag kan pusta ut en kort sekund betyder det att jag överlevt. Å då kan jag faktiskt fira att jag kom levande ur det här lilla helvetet jag skapat kring mig de senaste veckorna. Men det är 3 långa dygn kvar. Fast vad är egentligen det på ett helt liv?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback