Regnar det? Det märkte jag inte

Magnus ringde för en stund sedan och sa att han kommer och hälsar på mig om 1.5 vecka. Det är ju ingenting! Då ska vi åka till Chamonix och åka skidor. Ska bli så himla mysigt. Jag blev så glad att jag inte märkte att det regnade ordentligt när jag var ute och sprang. Sånt är ändå bara härligt. Och jag är glad, så glad och håller tummarna för att jag kan ta ledigt en av dagarna och kanske, kanske sluta liiite tidigare en av kvällarna, som ikväll när jag skulle sluta tidigare. Det slutade med att jag gick 17.20 från FN, vilket betyder att när det handlar om att kunna gå tidigare, handlar det om att jobba ungefär en normal dag :)

Vad som är kasst är att Chamonix inte alls är så långt borta, men bussen dit är väldigt dyr, fast det är precis som med allt annat i detta landet. Ändå är jag just nu väldigt förtjust i Genève.

Kommentarer
Postat av: SysterYster

Du har det allt bra du. Även om dagarna är långa och sprängfyllda med arbete. Men tänk vad mycket du lär dig och hur klok du blir. :)

Hoppas att ni får det bra i Chamonix. Eller rättare sagt, det vet jag att ni kommer att ha.

Kramkram

2007-02-07 @ 23:07:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback