Nu har det börjat

Ja, mitt liv här nere alltså. Efter två veckors jobb börjar jag nu få lite koll på var jag ska befinna mig när och hur vissa saker går till. Vissa... det finns 1000 saker man ska lära sig och jag har tagit med mig läxa hem i helgen. Skrev min första rapport igår å faxade iväg till UD, så nu ska jag väl kunna behärska det hoppas jag.

Igår kväll hade vi lite after work på Pickwick, en brittisk pub som ligger i samma hus som vårt kontor. Jag å Erik hängde där ett tag och sen kom Johan (han jag ska bo hos sen) och en kompis till honom och det var himla trevligt.

Sovmorgon idag. Efter att ha vaknat 10 gånger sedan klockan 8 gick jag upp halv tio. Det är bara att inse att jag är dålig på att sova. Tragiskt! Idag ska jag ut och shoppa. Det går åt en del arbetskläder här...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback